דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


שייט תענוגות באירופה 

מאת    [ 01/11/2016 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 5785 פעמים ]

בשנות השבעים, בטרם צעירים הכירו את המזרח הרחוק ודרום אמריקה, הם נסעו לטיולים אחרי צבא באירופה, בשנות השמונים והתשעים היו אלו טיולי משפחות כולל טיולי בר מצווה של ילדים, בשנות האלפיים כבר התחלנו לטוס לאירופה במסגרת דילים שבועיים, והיום אנחנו יכולים לא מעט טיולי שייט תענוגות ביבשת.

לכאורה זה נשמע כמו דבר טבעי, כמעט בסיסי, הרי המרחק בין ישראל לאירופה בטיסה הוא 4-5 שעות, בשייט הוא קצת יותר, אך אם אפשר לשלב בין השניים, למה שלא נהנה מהאפשרות ליהנות משייט תענוגות באירופה? כל מה שאנחנו צריכים זה לבחור חברה שמארגנת שייט כזה ולהתחיל להתארגן.

מרבית טיולי שייט התענוגות מתחילים בטיסה אל ארץ היעד מישראל, ושם אנחנו עולים על ספינה מתאימה להפלגת נופש שנמשך במשך מספר ימים עד שבועות. ספינת הפאר כוללת את כל מה שאנחנו צריכים ויכולים לדמיין שצריך להיות בשייט תענוגות. חדרים איכותיים, בריכות, ג'קוזי, ספה, חנויות, הפעלות לילדים, מסעדות ועוד. במקרים רבים, ספינות אלו מוגדרים "בתי מלון ניידים" אשר להבדיל מבתי מלון רגילים, כאן מדובר על איכות גבוהה הרבה יותר.

לפני שאנחנו נציג בפניכם מספר יעדים פופולאריים לשייט תענוגות באירופה, צריך לזכור, רצוי מאוד לשריין מקום בהפלגה מבעוד מועד, על מנת שלא תישארו בלי מקום על הספינה. יש לוודא כמובן שיש חדר פנוי עבורכם וכן שהספינה יוצאת במועד שמתאים לכם. אתם יכולים להחליט היכן להתחיל את השייט והיכן לסיים אותו.

יעדים פופולאריים לשייט תענוגות באירופה

הים התיכון – מדובר על קרוז בים התיכון, במדינות כמון קפריסין, יוון, איטליה, צרפת, ספרד. ניתן ליהנות משייט שמורכב ממספר מדינות או למדינה ספציפית.

מדינות סקנדינביה – יעד חדש יחסית אך מאוד פופולארי, שייט שיוצא מאירופה (האי הבריטי) אל מדינות סקנדינביה, כגון נורווגיה, דנמרק, שבדיה ועוד. מדובר על שייט שכולל עצירות בערי נמל שונות במדינות אלו.

אירופה הקלאסית – שייט תענוגות שכולל קרוז למדינות ספציפיות או מסע שייט בין מדינות שונות, למשל הולנד, גרמניה, צרפת ועוד. כל טיול כזה מכיל מספר מדינות ונמשך מספר ימים.

רוסיה – עוד יעד שהפך להיות פופולארי מאוד בשנים האחרונות, הוא רוסיה. כאן מדובר על שייט לחלקים שונים של המדינה, בעיקר מצידה האירופאי כמובן. בחלק מהמקרים הספינה גם עוצרת במדינות נוספות במזרח אירופה.

כיצד בוחרים יעד לשייט באירופה


    • הפרמטר הראשון לבחירה היא רמת העניין. עד כמה המקום אכן מעניין ומלהיב, מה הוא כולל, ואילו אתרים נכללים בטיול. צריך לזכור שטיול כזה הוא לא טיול רגיל והמקומות אליהם תגיעו, לא תמיד נכללים בטיולים רגילים.
    • הפרמטר השני, צריך להיות מזג אוויר, גם בזמן השייט וגם בזמן הירידה אל היבשת, כך תוכלו ליהנות מהטיול שלכם כמו שאתם מצפים ורוצים.
    • הפרמטר השלישי הן העלויות, עליכם לבחון כמה עולה שייט שכזה, וכמה עולות העלויות מסביב, בשביל להחליט האם זה מתאים לכם. 



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב